Protectme så jag får kul

09.06.2017
En bild på världen och protectme
En bild på världen och protectme

Det här är min nya blogg, här skall jag satsa på att skriva om mitt liv, jag kallar den för protectme eftersom jag vill vara skyddad från tråkiga uplevelser och ett tråkigt liv. Jag är 35 år och älskar att resa över hela världen, ett av mina faovirmål är sydostasien. Dit reser jag som protectme flera gånger/år.

Hur fungerar protectme

Ja, hur fungerar jag? Jag jobbar på ett förlag och gillar som sagt att resa, det är viktigt för mig att livet innhåller mycket variation, att bara gå runt i ett ekorrhjul passar verkligen inte mig, det gör mig både frustrerad och lite ledsen. Jag vill sträva framåt, hitta nya vägar i livet och testa nya saker. Hela tiden utveckling, och det är ju det jag menar med namnet protect me, att jag vill skydda mig själv mot ett tråkigt liv!

Så var skall du gå med protect me?

Varje resa har ett slut sägs det, jag vet inte om jag riktigt kan hålla med om det, min resa kommer i alla fall itne att ta slut innan jag tar lsut och det hoppas jag ligger långt fram i tiden. För just nu händer det så mycket spännande saker i världen och i mitt liv. Min nästa resa går till Bali och jg kommer att göra en avstickare till Lombok och senare till Borneo. Jag har faktiskt inte varit på BOrneo tidigare så det skall bli väldigt intressant!.

© 2017 Protectme livsblogg. Alla rättigheter reserverade.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång